مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-04سياسي

ضرورت استفاده جوانان از آموزش های مرکز فنی و حرفه ای


جوانان را می توان در راستای فراگیری مهارت و فن به مراکز فنی و حرفه ای سوق دارد تا از مهارت خود در جامعه استفاده کنند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: جوانان را می توان در راستای فراگیری مهارت و فن به مراکز فنی و حرفه ای سوق دارد تا از مهارت خود در جامعه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: سبک زندگی دینی انسان ها از قرآن و روایات برگرفته شده که در این خصوص چهار نوع ارتباط از نوع تعامل انسان با خود، تعامل با دیگران و دیگر موارد را شامل می شود.

وی افزود: منافقان افرادی هستند که بنابر روایات و قرآن ادعای دروغین ایمان دارند اما مؤمن نیستند همچنین حیله و نیرنگ در آن ها وجود دارد و انحصارطلبی داشته و همه چیز از جمله عزت را از آن خود می دانند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: منافقان علاوه بر شعارهایی که می دهند اما از مرگ هراس دارند و هنگامی که فرمان جهاد و جنگ داده می شود اینان می ترسند بنابراین از مشخصات واقعی منافقان ترس از مرگ است که در آنان وجود دارد.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: امام حسین (ع) به شهادت رسید تا قرآن، توحید و دین که از سیره و سنت ایشان است در میان مسلمانان برجای بماند و دشمنان بسیار تلاش کردند تا این ها را از بین ببرند و برای محرم امسال از ماه ها قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده جوانان از آموزش های مرکز فنی و حرفه ای

ضرورت استفاده جوانان از آموزش های مرکز فنی و حرفه ای