مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-16دانش

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار می شود


مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید فردین تقی زاده عصر امروز در آیین اختتامیه نهایی  چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان اظهارکرد: خوشبختانه این دوره از المپیاد دانشجویی در سطح بالایی برگزار شد و قدردان تلاش عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این رویداد هستیم.

وی عنوان کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رضایتمندی خوبی از سوی شرکت کنندگان  همراه بود و در سطح بالایی برگزار شد.

مدیرکل امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: به اذعان کمیته داوران و انجمن های رشته های مختلف ورزشی شرکت کننده در المپیاد سطح مسابقات به ویژه فوتسال و والیبال بسیار بالا و حتی از سطح المپیاد قهرمانی تبریز نیز بالاتر بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اوقات فراغت دانشجویان در دانشگاه باید صرف ورزش شود، افزود: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1404 در دانشگاه شیراز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار می شود

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار می شود