مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-24اقتصادي

تخصیص 755 میلیارد تومان اعتبار طرح های آبخیزداری در استان قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 755 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های آب و خاک و آبخیزداری در راستای محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به قزوین تخصیص یافت.

- قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 755 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های آب و خاک و آبخیزداری در راستای محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به قزوین تخصیص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین عطایی روز دوشنبه در نشست انعقاد قرارداد استان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: این طرح ها در حوزه احداث استخرهای معیشتی، خط لوله انتقال آب کشاورزی، بهسازی و نوسازی قنوات و احداث گابیون و خشکه چینی است.

وی تصریح کرد: در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث استخر معیشتی برای 70 روستا با اعتبار 430 میلیارد تومان، خط لوله انتقال آب برای 200 روستا با اعتباری معادل 175 میلیارد تومان، بهسازی و نوسازی قنوات برای 50 روستا بر اعتباری معادل 70 میلیارد تومان و احداث گابیون و انجام خشکه چینی طرح آبخیزداری برای 35 روستا با اعتباری معادل 80 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

عطایی با بیان اینکه وجود بسیج در کنار جهاد کشاورزی به مثابه یک پشتیبان قوی مادی و معنوی به شمار می رود، گفت: اگرچه امروز بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار در این حوزه وارد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 755 میلیارد تومان اعتبار طرح های آبخیزداری در استان قزوین

تخصیص 755 میلیارد تومان اعتبار طرح های آبخیزداری در استان قزوین