مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-25دانش

آیین نکوداشت «عمان سامانی» در شهرکرد برگزار شد


آیین نکوداشت «میرزا نورالله عمان سامانی» با حضور جمعی از عمان پژوهان و اساتید حوزه و دانشگاه و دانشگاهیان چهارمحال وبختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین نکوداشت میرزا نورالله عمان سامانی با حضور جمعی از عمان پژوهان و اساتید حوزه و دانشگاه و دانشگاهیان چهارمحال وبختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین نکوداشت میرزا نورالله عمان سامانی به همت دانشگاه شهرکرد و با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان، آموزش و پرورش و بنیاد ملی نخبگان چهارمحال وبختیاری امروز، سوم مردادماه با حضور جمعی از عمان پژوهان و اساتید حوزه و دانشگاه و دانشگاهیان چهارمحال وبختیاری در سالن شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

محمدتقی گنجعلی، فرماندار شهرستان سامان در آیین نکوداشت عمان سامانی با اشاره به برپایی همایش این شاعر اهل سامان با حضور اساتید داخل و خارج از کشور در محرم سال گذشته، اظهار کرد: امسال نیز دومین آیین نکوداشت با حضور اساتید استان در حال برگزاری است و ادیبان و اساتید و تمامی کسانی که دل در گرو زبان و ادبیات این مرز و بوم دارند، در برپایی این رویداد ادبی همکاری دارند.

وی با ذکر اینکه عظمت شعر و جایگاه عمان بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: به خودمان می بالیم در سرزمینی زیست می کنیم که مهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت «عمان سامانی» در شهرکرد برگزار شد

آیین نکوداشت «عمان سامانی» در شهرکرد برگزار شد