مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-01سياسي

خضریان: برقراری عدالت یکی از اهداف انقلاب اسلامی است


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برقراری عدالت یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: باید براساس روش شناسی از امام (ره) مبارزه با فساد را پیگیری کرد و قاعده کار در نقطه ای قرار گیرد که همه محیط دانشگاهی و عموم مردم توانایی فعالیت در .

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برقراری عدالت یکی از اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: باید براساس روش شناسی از امام (ره) مبارزه با فساد را پیگیری کرد و قاعده کار در نقطه ای قرار گیرد که همه محیط دانشگاهی و عموم مردم توانایی فعالیت در جبهه مقابله با فساد را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در بیست و هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویان پسر سراسر کشور در دانشگاه شهید بهشتی، اظهار کرد: ریشه فساد در جامعه تفکر باطل و ترویج این تفکر است، لذا مبارزه با فساد در اصل در بعد فکری باید محقق شود و ریشه این تفکر خشکانده شود؛ البته از ابتدای خلقت تاکنون فساد در زمین جاری بوده و آنچه که باعث زیرپا گذاشتن امیال نفسانی شده است وجود یک ناظر متعالی در انسان بوده که مانع درونی مهمی در مبارزه با فساد است.

وی با بیان اینکه در مبارزه با فساد دو رویکرد وجود دارد، گفت: یک رویکرد مبارزه با فاسد است و اینکه چه کسی فساد را انجام داده و با او برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: برقراری عدالت یکی از اهداف انقلاب اسلامی است

خضریان: برقراری عدالت یکی از اهداف انقلاب اسلامی است