مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-23ورزشي

حضور گردشگران خارجی در مراسم عزاداری «حسینیه ایران»


دبیر کارگروه گردشگری مذهبی استان یزد از حضور گردشگران خارجی در مراسم عزاداری حسینیه ایران خبر داد.

- سیدحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال نیز همچون سالهای گذشته از سوی دبیرخانه یزد حسینیه ایران و کارگروه گردشگری مذهبی استان یزد، برنامه ریزی برای حضور گردشگران خارجی در ماه محرم در یزد انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا مبلغان مسط به زبان خارجی از اول محرم در مسجد جامع و حسینیه شاهزاده فاضل مستقر شده اند و به راهنمایی گردشگران خارجی در برنامه های این ایام می پردازند.

حسینی ادامه داد: گردشگران خارجی قرار است با با برنامه ریزی های صورت گرفته در مراسم سنتی سینه زنی، پخت آش نذری، تعزیه، روضه و نخل برداری یزد، تفت، اردکان اشکذر و مهریز شرکت می کنند.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران اظهار داشت: ارائه کتابچه هایی به زبان انگلیسی به گردشگران در مورد قیام اباعبدالله(ع) و اهدای ماکت نخل به عنوان نماد عزاداری یزد و شال عزا به گردشگران نیز از جمله این برنامه هاست.

حسینی از تدارک و برنامه ریزی برای حضور گردشگران خارجی در برنامه شام غریبان خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری کمیته گردشگری اداره میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه، اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گردشگران خارجی در مراسم عزاداری «حسینیه ایران»

حضور گردشگران خارجی در مراسم عزاداری «حسینیه ایران»