مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-15ورزشي

شایعه حوالی نیمکت تیم ملی والیبال؛ مربی جدید می آید؟


با جدایی پاول از جمع کادر فنی تیم ملی والیبال، حالا گزینه های مختلفی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مطرح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پاول وییسکی، مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران از 17 اردیبهشت سال جاری به کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه شد تا این تیم را در لیگ ملت های والیبال 2023 همراهی کند.

وی پس از لیگ ملت ها دوباره با فدراسیون برای همکاری به توافق رسید و در تمرینات تیم ملی در تهران و ارومیه برای حضور شایسته در قهرمانی مردان آسیا حاضر شد.

با آغاز تمرینات تیم باشگاهی پاول، باشگاه وی درخواست کرد تا این مربی لهستانی هر چه زودتر در تمرینات حاضر شود و به این ترتیب با تمدید قرارداد همکاری و حضور وی همراه تیم ملی والیبال ایران مخالفت شد.

به این ترتیب پاول متئوس مربی لهستانی تیم ملی والیبال ایران که مشهور به بویک است، صبح روز یکشنبه، 22 مرداد ارومیه را به مقصد لهستان ترک کرد تا به عنوان مربی در خدمت تیم سزارنی رادوم باشد.

با جدایی پاول نیمکت تیم ملی خالی تر از همیشه خواهد شد و باید دید از بین مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، امین علی اکبری (آنالیزور)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، عبدالرضا علیزاده (مربی)، نیما ده پناه (فیزیوتراپ)، رضا قلی پور (پزشک) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه حوالی نیمکت تیم ملی والیبال؛ مربی جدید می آید؟

شایعه حوالی نیمکت تیم ملی والیبال؛ مربی جدید می آید؟