مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-11سياسي

لزوم حمایت از صنایع کوچک در جامعه


امام جمعه رشت بر لزوم حمایت از صنایع کوچک تاکید کرد و گفت: آن چیزی که در جامعه اشتغال و تحرک ایجاد می کند در واقع صنایع کوچک و متوسط هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی با اشاره اهمیت حمایت از صنایع کوچک و نقش بنگاه های کوچک تولیدی در ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: آن چیزی که در جامعه اشتغال و تحرک ایجاد می کند در واقع صنایع کوچک و متوسط هستند.

آیت الله فلاحتی افزود: برخی نظریه پردازان در مدیریت های اقتصادی بیشتر به بنگاه های تولیدی بزرگ معتقدند در حالی که بنگاه های کوچک تولیدی نقش بسزایی در عرصه تولید دارند.

وی با تاکید بر نقش بنگاه های کوچک تولیدی گفت: بنگاه های کوچک حتی اگر با مشکلی مواجه شوند، میزان رسیدن آسیب به جامعه اندک است اما آسیب اقتصادی بنگاه های بزرگ تر بیشتر است و در نهایت این آسیب متوجه جامعه خواهد شد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیران موفق بنگاه های کوچک کم کم می توانند وارد بنگاه های تولیدی بزرگ تر و عرصه مدیریت های کلان شوند، افزود: مدیران موفق حرفه و تخصص را عرصه های کوچک شروع کرده و با تعهد و تخصص و تجربه کار را موفق پیش می برند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به 23 مرداد سال 1345 و روزی که محمدرضا شاه از بحرین چشم پوشی کرد، تصریح کرد: عده ای هنوز درصدد تطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از صنایع کوچک در جامعه

لزوم حمایت از صنایع کوچک در جامعه