مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-24سياسي

رییسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد


نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت: انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

- نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت: انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رییسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: حرکت اهانت کنندگان به ساحت قرآن کریم را محکوم می کنم.

نماینده میناب با قدردانی از تلاش ها برای توسعه روابط و انجام پروژه های مختلف در بخش های عمرانی و اقتصادی، بر لزوم توجه به دغدغه مردم شرق هرمزگان تاکید کرد و گفت: زحمات باغداران شهرستان های رودان و میناب بر باد رفته، لازم است وزیر کشاورزی درباره قیمت پایین خریداری شده لیمو ورود کند.

وی با انتقاد از عدم بهره گیری از نیروهای انسانی هرمزگان در دولت گفت: بالا بودن نرخ بیکاری در استان هرمزگان با ظرفیت های فراوان اقتصادی مورد قبول مردم نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

رییسی با انتقاد از عدم اختصاص زمین به طرح های تولیدی و اشتغال آفرین به بومیان ساکن در سواحل مکران گفت: این موضوع باعث سرگردانی سرمایه گذاران منطقه به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد

رییسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد