مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-29سياسي

قرارگاه جهادی مهرالرضا دنبال کمک به دولت در پیشبرد طرح های عمرانی است


این قرارگاه دنبال کمک به سیستم دولت برای پیشبرد برخی پروژه های عمرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حاجبی شامگاه امروز در جلسه بررسی طرح های عمرانی و جهادی با مشارکت سپاه در سنندج با اشاره به اینکه به زودی یکی از گروه های دامپزشکی شاخص کشوری وارد استان می شوند و در روستاهای محروم قروه به مردم خدمات رسانی می کنند، اظهار کرد: این گروه در بازه کوتاه 10 روزه در شهرستان قروه در حوزه های دامپزشکی، عمرانی و پزشکی فعالیت خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شاید در 10 روز کار زیادی نتوانیم انجام دهیم اما با خیرینی که به میدان می آوریم یک سری اتفاقات خوب در مناطق محروم می افتد.

وی تصریح کرد: آمده ایم با استفاده از ظرفیت هایی که وجود دارد در کنار مسوولان استان در مسیر خدمت به محرومین گام برداریم و در این راستا تمام توان خود را به کار خواهمی گرفت و البته از ظرفیت هایی که در سطح کشور سراغ داریم بهره می گیریم.

حاجبی تصریح کرد: حوزه عمرانی قرارگاه مهرالرضا دنبال این است که کمک حال سیستم دولت در پیشبرد برخی پروژه های عمرانی باشد هیچ کدام از اعضای این قرارگاه منتظر اجر و مزد و یا تقدیر و تشکر نیستند همه دنبال کار جهادی هستیم که نهایتا به اسم دولت تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی مهرالرضا دنبال کمک به دولت در پیشبرد طرح های عمرانی است

قرارگاه جهادی مهرالرضا دنبال کمک به دولت در پیشبرد طرح های عمرانی است