مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-21بين الملل

حمله شبانه جنگنده های روس به مقر نظامی جبهه النصره در غرب ادلب


جنگنده های روسیه در حملاتی شبانه یک پایگاه نظامی هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) واقع در غرب ادلب را ویران کردند که در نتیجه آن دستکم شش تروریست کشته شدند.

- جنگنده های روسیه در حملاتی شبانه یک پایگاه نظامی هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) واقع در غرب ادلب را ویران کردند که در نتیجه آن دستکم شش تروریست کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع میدانی عالی رتبه به خبرگزاری اسپوتینک روسیه گفت: جنگنده های روس بامداد امروز دوشنبه چند دستگاه خودروی زرهی متعلق به تروریست های جبهه النصره را رصد کردند که شب هنگام در حال انتقال تجهیزات نظامی و جعبه هایی حاوی پهپاد از یکی از انبارهایشان در شهر سرمدا در مرز با ترکیه به سمت غرب شهر ادلب بودند.

این منبع اظهار کرد: جنگنده های شناسایی روسیه مختصات پایگاه نظامی تروریست های النصره را به شکل دقیق مشخص کردند و جنگنده های روسیه در سه حمله هوایی آن را هدف قرار دادند که در نتیجه کاملا ویران شد.

منبع یاد شده فاش کرد، اطلاعات اولیه حاکی از این است که دست کم شش فرد مسلح کشته شده و تعداد دیگری که بیشترشان تابعیت های چینی-چچنی داشتند، زخمی شدند، علاوه بر این سه دستگاه خودروی آنها منهدم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شبانه جنگنده های روس به مقر نظامی جبهه النصره در غرب ادلب

حمله شبانه جنگنده های روس به مقر نظامی جبهه النصره در غرب ادلب