مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-06اجتماعي

17 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین زیربار ترافیک می رود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تا اربعین امسال در مجموع 17 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین زیربار ترافیک می رود.

- محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای بهسازی و توسعه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی تمرچین و تسهیل و روان سازی تردد زائران اربعین حسینی عملیات راهسازی در 6 قطعه از محور حیدرآباد به پیرانشهر از مسیرهای منتهی به مرز فعالیت راهسازی در دست اجراست.

وی با اشاره به توجه ویژه این اداره کل برای توسعه مسیرها منتهی به پایانه مرزی تمرچین و سهولت تردد زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: اجرای عملیات راهسازی در محور حیدرآباد تا پیرانشهر با جدیت در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: مجموعاً در کل 6 قطعه عملیات راهسازی تا اربعین سال جاری 17 کیلومتر به صورت بزرگراهی زیربار ترافیک می رود و زمینه سهولت تردد زائران اربعین حسینی را فراهم کند.

حمزه لو افزود: عملیات راهسازی در سایر مسیرهای منتهی به مرز تمرچین در محورهای شمال و جنوب استان نیز در حال اجرا بوده و اتمام حدود 60 کیلومتر از این پروژه ها تا اربعین حسینی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در این محور، گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین زیربار ترافیک می رود

17 کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرز تمرچین زیربار ترافیک می رود