مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-10سياسي

شهدای فراجا تضمین کننده امنیت پایدار و اقتدار کشور هستند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت:شهدای فراجا سرمایه های انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ماشاالله عبدی بعد از ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای امنیت فراجا که به همت هیئت پهلوانی و زورخانه ای مرکزی و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در زورخانه شهرداری اراک برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ستون های محکم اقتدار و امنیت نظام اسلامی و مایه عزت و کرامت ملت هستند و بخش مهمی از هویت نجات بخش امروز همچون ایثار و ازخودگذشتگی، استکبار ستیزی و ثبات در قدم در مسیر ارزش های اسلامی را به برکت شهدا داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهدا برای اعتلای نظام اسلامی با مجاهدت و فداکاری هایشان تمام قد به میدان آمدند و همچون ستاره هایی پرفروغ راه عزت و سربلندی را به ملت نشان دادند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی به برکت وجود ولایت اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با توطئه های دشمنان بیمه شده و وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت از مؤلفه های مهم قدرت و اقتدار محسوب می شود.

عبدی اضافه کرد: مکتب شهدا درس ها و پیام های زیادی دارد که مهمترین آن تبعیت از ولایت و حفظ وحدت جامعه است و سیره شهدا برای مردم امیدآفرین و حیات بخش است و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای فراجا تضمین کننده امنیت پایدار و اقتدار کشور هستند

شهدای فراجا تضمین کننده امنیت پایدار و اقتدار کشور هستند