مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-22سياسي

صداقت، شفافیت و پرهیز از بزرگنمایی مبنای کار روابط عمومی ها باشد


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تغییر روش بر مبنای شفافیت، صداقت و پرهیز از بزرگنمایی و اطلاع رسانی واقعی از رخدادها مبنای کار مجموعه روابط عمومی ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بیان داشت: اقناع مخاطبین با روش های منسوخ و معمولی اتفاق نمی افتد و باید روشهای نوین اطلاع رسانی را جایگزین کنید.

وی افزود: هم افزایی و استفاده از شیوه های نوین و بهره گیری از همه ابزارها می تواند در برقراری ارتباط مثبت با جامعه هدف تاثیرگذار باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاثیرات روانی کارهای انجام شده و اقدامات دولت در سطوح مختلف جامعه به میزان اخبار مثبت منتشر شده بستگی دارد.

شریفی با اشاره به اثرگذاری جنگ شناختی بر افکار عمومی اظهار داشت: با توجه به کارهای مناسب و تاثیرگذار برای توسعه استان، خدمات انجام شده برای مردم روایتگری شود.

وی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی امر ارتباطات و روابط عمومی اذعان کرد: عدم توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی ها و همچنین عدم دسترسی به اطلاعات توسط روابط عمومی ها از عوامل این آسیب جدی در ایجاد ارتباط با جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداقت، شفافیت و پرهیز از بزرگنمایی مبنای کار روابط عمومی ها باشد

صداقت، شفافیت و پرهیز از بزرگنمایی مبنای کار روابط عمومی ها باشد