مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-10سياسي

قدیمی ترین ساختمان دادگستری خراسان رضوی در کاشمر است


معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری خراسان رضوی گفت: ساختمان دادگستری سه شهرستان خراسان رضوی فرسوده و یا از قدمت بالایی برخوردار هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری خراسان رضوی گفت: ساختمان دادگستری سه شهرستان خراسان رضوی فرسوده و یا از قدمت بالایی برخوردار هستند.

حسین مسرور پنج شنبه 19 مردادماه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان دادگستری کاشمر در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: ساختمان فعلی دادگستری کاشمر با نیم قرن قدمت درشان عدلیه نیست و جزء فرسوده ترین ساختمان های دادگستری در خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه پس از پیگیری های فراوان مسئولان شهرستان و استان امروز کلنگ ساختمان دادگستری کاشمر به زمین زده شد، اظهار کرد: معتقدیم اگر مجموعه عدلیه و دادگستری شرایط مناسبی داشته باشد علاوه بر اینکه موجب رفاه حال مردم و مراجعین می شود قطعاً قضاوت قاضی و کارمندان این مجموعه خطای کمتری خواهد داشت.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تلاش می شود طی مدت دو سال این مجموعه به بهره برداری برسد، بیان کرد: از تمامی مسئولان شهرستان در حوزه قضایی و نهادهای اجرایی خواست کمک کنند تا این پروژه هر چه زودتر به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین ساختمان دادگستری خراسان رضوی در کاشمر است

قدیمی ترین ساختمان دادگستری خراسان رضوی در کاشمر است