مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-22اقتصادي

آبگیری سد گلورد از پاییز شروع می شود


مدیرعامل آب منطقه ای مازندران درباره آخرین وضعیت سد گلورد گفت: از پاییز امسال می توانیم این سد را آبگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر داودیان پیش ازظهر سه شنبه در جلسه بررسی طرح های اولویت دار به تشریح وضعیت کنونی طرح های اولویت دار آب منطقه ای مازندران پرداخت و جزییات چند پروژه مهم حوزه آب استان از جمله سد گلورد و عملیات اجرایی پل گلورد، اجرای طرح تکمیل انتقال آب آشامیدنی از تصفیه خانه ساری به شبکه توزیع شهر، طرح آبرسانی به 14 روستای دهستان لفور و پروژه آبرسانی به خرم آباد را شرح داد.

داوودیان از تکمیل خط انتقال 3 کیلومتری آب آشامیدنی ساری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه مهم آبرسانی به مرکز استان آغاز و حدود هزار و 600 متر نیز اجرا شده است.

با اجرای این خط انتقال توان آبرسانی به شهر ساری از تصفیه خانه مرکز استان 500 لیتر در ثانیه افزایش می یابد و به 1500 لیتر در ثانیه می رسد.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به خرم آباد در غرب استان هم که از طرح های ضروری ما محسوب می شود به پیشرفت فیزیکی حدود 87 درصدی رسیده و قابلیت بهره برداری از آن ظرف 2 ماه آینده وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران درباره آخرین وضعیت سد گلورد و پل در حال ساخت جاده جایگزین این پروژه نیز گفت: برنامه ریزی ها برای بهره برداری از پل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری سد گلورد از پاییز شروع می شود

آبگیری سد گلورد از پاییز شروع می شود