مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-16فرهنگي

راه اندازی «نام هنر»برای فروش آثار هنری/گنجینه حوزه به روز می شود


سرپرست مرکز تجسمی حوزه هنری بیان کرد گنجینه حوزه هنری در حال پالایش است و به روز می شود و در حال پیگیری هستیم تا آثار گنجینه در فضایی به صورت دائمی به نمایش درآید و برای مردم در دسترس باشد.

- محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز تجسمی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد جدید مرکز تجسمی حوزه هنری در مورد واکنش سریع نسبت به وقایع و حوادث و اینکه آیا با رفتن مسعود شجاعی طباطبایی این نوع کارها تعطیل شده اند یا خیر، بیان کرد: ما در اداره کل تجسمی حوزه هنری، یکسری تولیدات موزه ای و گنجینه ای داریم که حوزه هنری همچنان روی آن تولیدات مصر است و هنرمندان در حال انجام آن هستند و همزمان در کنار آن، رویدادها و برنامه های واکنش سریع را نیز داریم؛ به ویژه در بخش پوستر و کاریکاتور و کارتون که سرعت بیشتری در خلق اثر دارد.

بنابراین مطمئناً بخش واکنش سریع با رفتن آقای شجاعی طباطبایی تعطیل نشده و همچنان کار خود را انجام می دهد مثل نمایشگاه جدال نار با نور که در واکنش به توهین به قرآن کریم برگزار شد.

وی افزود: آقای سیدمسعود شجاعی طباطبایی در بخش هنرهای تجسمی بین الملل حوزه هنری که در قم مستقر شده است، همچنان با حوزه هنری در ارتباط هستند و این نوع فعالیت ها را که مربوط به کارتون و کاریکاتور است، او ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «نام هنر»برای فروش آثار هنری/گنجینه حوزه به روز می شود

راه اندازی «نام هنر»برای فروش آثار هنری/گنجینه حوزه به روز می شود