مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-25سياسي

یکپارچگی جهان اسلام راهکاری برای مقابله با دشمنان قرآن


گردهمایی علمای تسنن و تشیع تایباد در محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم برگزار و حاضرین یکپارچگی جهان اسلام را راهکاری برای مقابله با دشمنان قرآن کریم دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گردهمایی علمای تسنن و تشیع شهرستان تایباد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به همت دفاتر ائمه جمعه تسنن و تشیع، مرکز اسلامی خراسان رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه فرهنگی، تاریخی مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (رح) برگزار شد.

مولانا غلام نبی توکلی در این مراسم که پیش از ظهر سه شنبه و با حضور ائمه جمعه، علما و مبلغین تسنن و تشیع، معاون فرهنگی مرکز اسلامی خراسان رضوی و فرماندار شهرستان تایباد در محل مسجد تاریخی مزار مولانا برگزار شد، اظهار کرد: در چنین روزگاری که مسلمانان در اوج قدرت و شوکت هستند، اگر بخاطر چنین جنایتی خون گریه کنند؛ حق آنها است.

اگر حکومت های اسلامی فقط یک شبانه روز شیر نفت خود را بر روی غرب می بستند؛ آنها به زانو در می آمدند ولی این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد افزود: سفرای کشورهای هتاک به قرآن کریم باید از سرزمین های اسلامی اخراج شوند و کالاهای آنها تحریم شوند؛ جنایتی که در حق قرآن کریم انجام شده است جنایت بسیار بزرگی بود و هرکس آن را کوچک بشمارد اگر بی ایمان نباشد، ایمان ضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچگی جهان اسلام راهکاری برای مقابله با دشمنان قرآن

یکپارچگی جهان اسلام راهکاری برای مقابله با دشمنان قرآن