مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:222023-08-14اجتماعي

10 مدرسه تیران و کرون بهسازی و زیباسازی می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: 10 باب از مدارس این شهرستان در آستانه فصل مهر در قالب طرح شهید عجمیان با مشارکت مردم بهسازی و زیباسازی می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: 10 باب از مدارس این شهرستان در آستانه فصل مهر در قالب طرح شهید عجمیان با مشارکت مردم بهسازی و زیباسازی می شود.

حسین صائبی در گفت وگو با ایسنا به اولویت بندی صورت گرفته برای بهسازی و زیبایی محیط مدارس تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: 10 باب از مراکز آموزشی شهرستان در اولویت قرار گرفته اند و عملیات بهبود زیباسازی و ظاهری آنها در حال انجام است.

وی افزود: این خدمات شامل رنگ آمیزی محیط داخلی و بیرونی، دیوارنویسی، اصلاح امکانات و رفع عیوب ظاهری مدارس بوده که در قالب طرح شهید عجمیان اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون، ادامه داد: در قالب این طرح که با مشارکت مردم و گروه های جهادی انجام می شود، وضعیت مراکز آموزشی شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس بهبود می یابد.

وی اضافه کرد: بسیج دانش آموزی و نیروی انسانی نوجوان و جوان در این خصوص همکاری می کنند که هزینه های اجرای این 10 پروژه بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

صائبی با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان می تواند بخشی از مشکل محیط های آموزشی را رفع کند، تصریح کرد: فرسود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مدرسه تیران و کرون بهسازی و زیباسازی می شود

10 مدرسه تیران و کرون بهسازی و زیباسازی می شود