مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-20سياسي

بانوان قمی اهانت به قرآن کریم را محکوم می کنند


رییس کمیسییون زنان و خانواده شورای شهر قم با اشاره به برپایی دستجات عزاداری ویژه بانوان در قم گفت: بانوان در این اجتماع توهین به ساحت مقدس قرآن را محکوم می کنند و این حرکت نمونه حضور فعال زنان در جامعه است.

- نرجس نیازمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برپایی دستجات عزاداری بانوان به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه(س) و با هدف محکومیت توهین به قرآن اظهار کرد: امروز نقش و تاثیر زنان در جامعه غیرقابل انکار بوده و تعیین مسیر فرهنگ به دست زنان با تربیت نسل جوان انجام می شود.

وی ترویج فرهنگ اصیل اسلامی را یکی از اهداف مهم کمیسیون زنان وخانواده شورا دانست و افزود: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در سایه تقویت نهاد خانواده و فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور زنان مومنه در جامعه امکان پذیر است.

وی نخستین حرکت هیئت های عزاداری زنان به صورت مستقل در شهر قم را نمونه بارز نقش آفرینی زنان در جامعه دانست و بیان کرد: این حرکت که با حمایت مدیریت شهری و با تاکید بر حضور مادران و دختران در جامعه برگزار می شود نمادی از نقش آفرینی زنان در جامعه است.

رییس کمیسوین زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم یادآور شد: حرکت این 62 هیئت ویژه بانوان در روز یکشنبه عصر از مصلا قدس به سمت حرم مطهر بوده و تمام امکانات شهری در خدمت این حرکت فرهنگ ساز برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قمی اهانت به قرآن کریم را محکوم می کنند

بانوان قمی اهانت به قرآن کریم را محکوم می کنند