مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-06سياسي

به نتیجه رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست


به نتیجه رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (یکشنبه 15 مرداد) در نشست فراکسیون انقلاب اسلامی که به نحوه رسیدگی به لایحه حجاب اختصاص داشت، گفت: مسئله حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است.

امروز به نتیجه رساندن این لایحه وظیفه شرعی و ملی ماست و باید به این وظیفه عمل کنیم و تردید نکنیم که مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت.

قالیباف ادامه داد: همان طور که قانون اقدام راهبردی به فرموده رهبر انقلاب، مسئولان کشور را از سردرگمی نجات داد، قانون حجاب نیز از کارهای پراکنده و سردرگمی نظیر اینکه یک روز فلان پلتفرم را ببندند یا باز کنند، یک روز یک مکان را پلمپ کنند و روز دیگر باز کنند، یک روز بگویند گشت باشد یک روز بگویند نباشد، جلوگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه به نتیجه رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحه حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام بخشی، به سردرگمی ها دراین باره پایان خواهد داد.

رییس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ین قانون محور عمل همه در موضوع عفاف و حجاب خواهد شد و مطمئن باشید که با انسجام بخشی، مشکلاتی که در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نتیجه رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست

به نتیجه رساندن لایحه حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست