مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-20اقتصادي

شهر حجاب به زودی در تهران راه اندازی می شود


به زودی شهر حجاب را در تهران به صورت دائمی راه اندازی می کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف در نشست خبری که پیش از ظهر امروز یکشنبه 29 مرداد به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان برگزار شده بود، درباره نقش اصناف و معرفی کالاهای حجاب گفت: ما به زودی شهر حجاب را در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه اندازی می کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

این طرح طراحی و کامل شده و در حال گرفتن جای مناسب در تهران هستیم که ظرف یکی دو ماه آینده مشخص می شود و احتمالاً در هفته بسیج راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: ما برای بحث حجاب الگوهای مختلفی ارائه می کنیم و در نمایشگاه های مختلف مدل های مانتوهای شیک برای بانوان طراحی کرده ایم.

گاهی برخی از این مدل ها در سبد خرید مردم قرار نگرفته اند و تلاش می کنیم که در سبد تقاضای مردم قرار گیرد.

مسئول بسیج اصناف گفت: وقتی مردم را از امری مانند بی حجابی نهی می کنیم باید یک الگو و مدلی به آنها بدهیم و کارهای اساسی در زمینه معرفی طرح های جایگزین ارائه کرده ایم.

برای بانوان فروشنده در اصناف مختلف 100 طرح مانتوی اسلامی و با قیمت مناسب و قابلیت انجام کار در اصناف مختلف طراحی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر حجاب به زودی در تهران راه اندازی می شود

شهر حجاب به زودی در تهران راه اندازی می شود