مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-20سياسي

3 هزار ایثارگر مهمان در پردیس حضور دارند


رییس بنیاد شهید شهرستان پردیس گفت: در شهرستان پردیس بیش از 3 هزار نفر ایثارگر مهمان داریم و باید زیر ساخت ها را برای خدمات رسانی بهتر به این ایثارگران ارتقا دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، محمد بیرانوند رییس بنیاد شهید شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مراسم که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرفراز کشورمان به میهن اسلامی برگزار شد از 15 نفر از آزادگان ساکن شهرستان با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تجلیل شد.

وی گفت: 333 جانباز و 67 شهید با پرونده مفتوح در شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود در بنیاد شهید پرونده دارند.

رییس بنیاد شهید شهرستان پردیس با اشاره به ارائه خدمات بیمه تکمیلی به جامعه هدف بنیاد شهید، ابراز کرد: طی چند ماه اخیر با یکی از بیمه های تکمیلی و مراکز درمانی قرارداد بسته ایم تا ایثارگران بتوانند بدون تردد به شهرهای دماوند و تهران امورات درمانی خود را در همین شهرستان و با استفاده از بیمه تکمیلی انجام دهند.

کولیوند افزود: شرایط استفاده از بیمه تکمیلی از طرق مختلف توسط بنیاد شهید اطلاع رسانی شده و در این راستا تا حدودی موفق به جلب رضایت نسبی ایثارگران شده ایم اما با توجه به رشد روزافزون جمعیت ایثارگران در پردیس و حضور بیش از 3 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار ایثارگر مهمان در پردیس حضور دارند

3 هزار ایثارگر مهمان در پردیس حضور دارند