مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:362023-08-07اقتصادي

پایان صف های طولانی بازرسی خودرو در کریدور شرقی استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح در این بازدید، دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردم منطقه و پایان دادن به صف های طولانی بازرسی خودرو در کریدور شرقی استان فارس را صادر کرد.

در این بازدید مقرر شد تجهیزات مناسب از جمله دستگاه ایکس ری جهت سهولت در کار نصب شود و از روش های سنتی جهت بازرسی خودرو ها جلوگیری شود.

همچنین با توجه به اینکه در جانمایی جدید؛ ایستگاه می بایست به 5 کیلومتر جلوتر انتقال پیدا کند، مقرر شد سریعتر اقدامات در جهت احداث ساختمان و سوله های مربوط با اختصاص بودجه متناسب انجام شود تا محور های فرعی و خاکی به صورت کامل در مکان جدید پوشش امنیتی لازم داده شود.

گفتنی است؛ شهرستان نی ریز در شرقی ترین نقطه استان فارس و هم مرز با استان های کرمان، یزد و هرمزگان و در مسیر ورود و ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق، سلاح و و تردد اتباع خارجه غیرمجاز از یک طرف و از طرف دیگر قاچاق سوخت و احشام و دیگر کالا های ممنوعه به سایر استان های مرزی قرار گرفته است و ایستگاه بازرسی شهرستان نی ریز در فاصله 60 کیلومتری شهر نی ریز و یک کیلومتر بعد از روستای قطرویه قرار دارد و به دلایل ذیل دارای موقعیت بسیار سوق الجیشی و حساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان صف های طولانی بازرسی خودرو در کریدور شرقی استان فارس

پایان صف های طولانی بازرسی خودرو در کریدور شرقی استان فارس