مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:452023-07-30ورزشي

80 ورزشکار مازندران در مسابقات آسیایی هانگژو رقابت می کنند


سرپرست معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: حدود 80 ورزشکار استان در 21 رشته ورزشی در مسابقات آسیایی هانگژو رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دلیری شامگاه یکشنبه در نشست هیئت های ورزشی استان با اشاره به حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی هانگژو بیان داشت: حدود 80 ورزشکار مازندرانی در 21 رشته ورزشی شانس حضور در بازی های آسیایی دارند.

دلیری درخصوص آخرین وضعیت ورزشکاران مازندرانی برای اعزام به مسابقات آسیایی هانگژو گفت: این مسابقات از 16 مهرماه در چین آغاز خواهد شد و ورزشکاران مازندرانی نیز امید بسیاری در کسب مدال ها دارند.

سرپرست معاونت امور ورزشی با اشاره به اینکه ستاد عالی مسابقات آسیایی هانگژو در مازندران تشکیل شده، بیان کرد: با پیشنهاد و پیگیری های سرپرست اداره کل، در راستای حضوری مقتدرانه ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات جلسات تخصصی مختلفی را در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار کردیم و جلسات تخصصی با حضور هیأت ها و مدیران ادارات ورزش شهرستان ها در راستای حضور مقتدرانه ورزشکاران مازندرانی برگزار گردید.

وی همچنین افزود: حدود 80 ورزشکار مازندرانی در 21 رشته ورزشی شناسایی شده اند و امیدواریم این تعداد در تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی تثبیت بشوند و افتخارآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 ورزشکار مازندران در مسابقات آسیایی هانگژو رقابت می کنند

80 ورزشکار مازندران در مسابقات آسیایی هانگژو رقابت می کنند