مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-23حوادث

دستگیری 555 سارق و مالخر در اولین مرحله مبارزه با سارقان منزل


رییس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری 555 سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به 604 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به هدفگذاری پلیس آگاهی فراجا برای تشدید مبارزه با سرقت اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای و خریداران اموال مسروقه و همچنین بالا بردن احساس امنیت در جامعه به مدت 3 روز به طور همزمان در استان های سراسر کشور اواخر تیرماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: طی این بازده زمانی با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه 515 سارق و 40 مالخر دستگیر و همچنین 604 فقره سرقت کشف شد.

رییس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کم توجهی مالباختگان به نگهداری صحیح اموال با ارزش همانند طلا، جواهر، وجوه نقد، سکه و … در منزل به جای سپردن آنها به صندوق امانات خاطرنشان کرد: عدم توجه به نکات ایمنی (نصب سیستم های هشدار دهنده و دوربین های مداربسته)، بی توجهی به تردد ساکنان و عدم اطمینان از بسته بودن درب های ورودی و پارکینگ ها و… را می توان از جمله عوامل گرایش سارقان به سرقت از منازل نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 555 سارق و مالخر در اولین مرحله مبارزه با سارقان منزل

دستگیری 555 سارق و مالخر در اولین مرحله مبارزه با سارقان منزل