مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-15اقتصادي

اعلام آمادگی راه آهن شمال برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به روسیه


مدیرکل راه آهن شمال با اعلام اینکه پایانه واردات و صادرات در ایستگاه تیرتاش گلوگاه در حال راه اندازی و کارهای اولیه است،گفت: آمادگی داریم با استفاده از کانتینرهای یخچال دار کل محصولات باغی مازندران را به کشور روسیه صادر کنیم و از آن سمت واردات در راه آهن شمال داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رحمان معصومی مدیرکل راه آهن شمال در تور ریل گردی با حضور خبرنگاران  با برشمردن مسائل پیش روی متولیان راه آهن شمال با تاکید بر ضرورت توجه به حریم راه آهن، اظهار کرد: شهرداری ها نباید در حریم راه آهن پروانه ساخت دهند و از ارائه خدمات زیرساختی همچون آب، برق و گاز پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مسیر ریلی راه آهن شمال در بخش وسیعی در محوطه شهری قرار دارد، گفت: برخی در حریم راه آهن اقدام به ساخت مسکن و پس از آن اقدام به دریافت مجوز از راه آهن می کنند که عدم دریافت مجوز تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه آهن شمال  با تأکید بر حفظ حریم راه آهن برای سلامت شهروندان اضافه کرد: 17 متر حریم راه آهن نباید ساخت و ساز شود و 30 متر بعد از آن هم در اختیار دستگاه های خدمات رسان باشد و این مهم جز قانون است که باید رعایت شود.

معصومی در بحث مولدسازی اموال و دارایی ها که از سوی دولت مطرح شد در حوزه راه آهن شمال گفت: ردر اه آهن در منطقه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی راه آهن شمال برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به روسیه

اعلام آمادگی راه آهن شمال برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران به روسیه