مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-09سياسي

پیش ثبت نام 377 نفر در حوزه انتخابیه البرز طی 2 روز ابتدایی


رییس ستاد انتخابات استان البرز از پیش ثبت نام 377 نفر در حوزه انتخابیه استان البرز طی دو روز اول ثبت نام های داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ویژه شهدای استان البرز اظهار داشت: اگر ما در کمال آرامش و امنیت زندگی می کنیم ماحصل جانفشانی هزاران شهید و ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران سرافراز است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: آن شهید والامقام نیز به دست گروه معاندان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یاد و نام شأن را گرامی می داریم و روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم خاصه به اهل قلم که در راستای مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و قلم می زنند.

ثبت نام 377 نفر در حوزه انتخابیه استان البرز طی 2 روز ابتدایی رییس ستاد انتخابات استان البرز با اعلام آمار پیش ثبت نام داوطلبین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان البرز گفت: امروز در سومین روز از پیش ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و در این دو روز آنچه در سامانه ستاد انتخابات به ثبت رسیده است 377 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 377 نفر در حوزه انتخابیه البرز طی 2 روز ابتدایی

پیش ثبت نام 377 نفر در حوزه انتخابیه البرز طی 2 روز ابتدایی