مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-05پزشكي

روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته 145 هزار عدد انواع صافی دیالیز تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر گفت: توجه به رفع نیاز بیماران از اولویت های اصلی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر است، در همین راستا از مهم ترین برنامه های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، تداوم و توسعه تولید محصولات راهبردی به ویژه محصولات مورد نیاز برای درمان بیماران کلیوی و دیالیزی است.

وی افزود: بر همین اساس در ماه گذشته انواع صافی دیالیز (7F، 8F،60F، 70F، 80F) به تعداد 145 هزار عدد در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است که این صافی های دیالیز تولیدی نقش مهم و اساسی را در عمل همودیالیز که رایج ترین روش برای درمان نارسایی پیشرفته و دائمی کلیه است، ایفا می کند.

عسکری ادامه داد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تلاش می کند تا با شناخت نیاز جامعه در مسیر تولید هدفمند تجهیزات پزشکی قرار گیرد و یاری رسان سیستم بهداشت و درمان کشور باشد.

بر همین اساس در مدت زمان یاد شده 42 هزار جفت ست دیالیز نیز مطابق با نیاز کشور تولید و روانه بازار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد

روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد