مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-17اقتصادي

حضور صحا در استان مرکزی موجب تقویت وتولید صنایع دانش بنیان می شود


در سال مهار تورم، رشد تولید حضور صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) در استان مرکزی موجب تقویت و تولید صنایع دانش بنیان در استان می شود.

- اراک- استاندار مرکزی گفت: در سال مهار تورم، رشد تولید حضور صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) در استان مرکزی موجب تقویت و تولید صنایع دانش بنیان در استان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه صبح پنج شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) با استانداری و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در اراک اظهار داشت: امضای تفاهم نامه بین استانداری این استان و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، گامی بلند در مسیر توسعه علم و فناوری این استان در حوزه دانش بنیان است.

استاندار مرکزی افزود: امضای این تفاهم نامه در سال مهار تورم، رشد تولید و حضور صندوق در استان مرکزی موجب تقویت و تولید صنایع دانش بنیان در استان می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های استان مرکزی، این استان از شایستگی خوبی برای افزایش شرکت های دانش بنیان برخوردار است و با استفاده از ظرفیت های استان می توان این جایگاه را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور صحا در استان مرکزی موجب تقویت وتولید صنایع دانش بنیان می شود

حضور صحا در استان مرکزی موجب تقویت وتولید صنایع دانش بنیان می شود