مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:082023-08-19پزشكي

اعزام اولین گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز به مراسم اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرام صیادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از اعزام اولین گروه سلامت این دانشگاه برای خدمت رسانی به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اولین گروه سلامت این دانشگاه برای خدمت رسانی به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرام صیادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از اعزام اولین گروه سلامت این دانشگاه برای خدمت رسانی به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: امروز و در مرحله اول، طی مراسمی از ستاد دانشگاه علوم پزشکی البرز، 40 نفر از نیرو های کاردان و کارشناس اورژانس 115 استان با تجهیزات کامل شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 5 دستگاه آمبولانس و 2 عدد موتورلانس جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی و استقرار در مرز مهران اعزام شدند.

صیادی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، افراد از دانشگاه علوم پزشکی البرز در قالب نیرو های اورژانس، کادر بهداشت و درمان، کاروان کارمندان و دانشجویان در زمان های تعیین شده به کربلای معلی اعزام می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: خدمت به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) افتخار تیم سلامت است و خانواده سلامت در این مسیر معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اولین گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز به مراسم اربعین حسینی

اعزام اولین گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی البرز به مراسم اربعین حسینی