مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-01پزشكي

اهمیت تغذیه نوزادان با شیر مادر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر اهمیت تغذیه با شیر مادر به خاطر مزایای بی شمار برای تمامی شیرخواران تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر اهمیت تغذیه با شیر مادر به خاطر مزایای بی شمار برای تمامی شیرخواران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفرزاده با اشاره به نامگذاری هفته اول آگوست (10 الی 16 مردادماه 1402) بنام هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر بیان داشت: با توجه به اینکه هفته جهانی ترویج تغذیه با شیرمادر سال 2023 بر شیردهی و اشتغال تمرکز دارد، هدف آن نشان دادن اثر مرخصی با پرداخت حقوق، حمایت در محل کار و هنجارهای نوظهور تغذیه با شیر مادر است که والدین خودشان آنها را احساس و درک می کنند.

وی افزود: به موازات پذیرش روزافزون شیردهی از لحاظ فرهنگی و آگاهی رو به گسترش در مورد فواید شیرمادر، در محیط کار نیز باید گرایش بیشتری نسبت به تغذیه با شیر مادر ایجاد شده و مسئولین بهداشتی و همچنین عامه مردم باید تلاش خود را برای تضمین قانونی حمایت از تغذیه با شیر مادر ادامه دهند و تغذیه با شیر مادر به عنوان یکی ازحقوق اولیه به رسمیت شناخته شود، چون تغذیه با شیر مادر به خاطر مزایای بی شمار برای تمامی شیرخواران بر هرگونه تغذیه جایگزین ارجح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تغذیه نوزادان با شیر مادر

اهمیت تغذیه نوزادان با شیر مادر