مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-22فرهنگي

تکمیل پروژه های نیمه کاره فرهنگی و هنری در استان بوشهر


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه کاره فرهنگی و هنری این استان خبر داد.

- بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پروژه های نیمه کاره فرهنگی و هنری استان بوشهر تکمیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم کامران ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه کاره برای افتتاح با هدف رشد و تعالی حوزه فرهنگ و هنر و افزایش سرانه فرهنگی و هنری با جدیت دنبال می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک هفته دولت، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با افتتاح اماکن فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان زمینه فعالیت را فراهم کنیم.

وی گفت: به منظور توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان های استان عملیات احداث یک نگارخانه در تنگستان و یک پلاتو در کنگان در هفته دولت آغاز خواهد شد.

ابراهیم کامران ضمن تشکر از همکاری فرمانداران شهرستان در تأمین بودجه این دو پروژه، بیان کرد: نگارخانه تنگستان در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به متراژ 198 مترمربع و پلاتو کنگان به مساحت 180 طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه کاره فرهنگی و هنری در استان بوشهر

تکمیل پروژه های نیمه کاره فرهنگی و هنری در استان بوشهر