مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-22اقتصادي

قیمت بلیت های اتوبوس اربعین زنجان تا مرز مهران؛700 هزار تومان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین، هماهنگ با کل کشور و با توجه به یک سرخالی بودن اتوبوس ها محاسبه و تعیین شده است.

- قیمت بلیت های اتوبوس اربعین زنجان تا مرز مهران؛700 هزار تومان ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین، هماهنگ با کل کشور و با توجه به یک سرخالی بودن اتوبوس ها محاسبه و تعیین شده است.

جعفر قزوینیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام قیمت بلیت های اتوبوس اربعین از زنجان، اظهار کرد: بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP) 25نفره از زنجان تا مهران 700 هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس 32 نفره 580 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره 470 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: با توجه به هماهنگی هایی صورت گرفته، نحوه محاسبه قیمت بلیت با احتساب یک سرخالی بودن اتوبوس ها در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تدابیر تردد زائرین اربعین حسینی از سایر مرزها، عنوان کرد: در مرزهای تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی، وسایل حمل ونقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی مستقر می شود و زائران می توانند از امروز نسبت به تهیه بلیت از طریق سایت های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت های اتوبوس اربعین زنجان تا مرز مهران؛700 هزار تومان

قیمت بلیت های اتوبوس اربعین زنجان تا مرز مهران؛700 هزار تومان