مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-05سياسي

باهنر: هر کسی که خود را در راستای انتخاب شدن می بیند، در انتخابات ثبت نام کند


بنده توصیه ام این است که هر کسی که خود را در راستای انتخاب شدن می بیند، ثبت نام و در انتخابات شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در برنامه تلویزیونی صف اول با اشاره به نقش و جایگاه احزاب و جریان های سیاسی در انتخابات پیش رو، گفت: یک ابزار برنده دو طرفه هست، این دو مرحله ای شدن انتخابات و از یک جهت می تواند مفید باشد و یک نگرانی جدی هم بنده و بعضی از فعالین سیاسی دارند که این موضوع تقریبا فی البداهه و یک دفعه مطرح شد، خب کمی فضا را برای بعضی ها سخت کرد.

وی افزود: پیش بینی بنده این است که ثبت نام ها زیاد خواهد بود و انشاءالله بر انگیزه همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، احترام قائلیم، اما جریان های نماینده شناس و کسانی که می توانند در مجلس مؤثر باشند، این ها که بنده با آن ها صحبت می کنم یک مقدار شوکه شده اند.

نماینده پیشین مجلس در ادامه گفت: بالاخره در بعضی از شهرهای بزرگ انتخابات لیستی است و احزاب و جریان های مختلف فعال می شوند و افراد طبیعتاً با خود می گویند اگر ما ثبت نام کنیم، آیا در لیستی خواهیم بود یا خیر! باهنر خاطرنشان کرد: این موضوع پیش ثبت نام که به وجود آمد، باعث شد بعضی افراد زمان کافی برای اینکه جریانی را برای ثبت نام خودشان راضی کنند، نداشته باشند و طبق قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: هر کسی که خود را در راستای انتخاب شدن می بیند، در انتخابات ثبت نام کند

باهنر: هر کسی که خود را در راستای انتخاب شدن می بیند، در انتخابات ثبت نام کند