مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-20اقتصادي

روسیه: طبق پیش بینی ها پایان قرن 21، وضعیت اقلیمی خزر به سطح طبیعی بازخواهد گشت


رییس سرویس فدرال آب و هواشناسی و نظارت بر محیط زیست فدراسیون روسیه با بیان اینکه نوسانات و ارتعاشات در سطح آب دریای خزر موقتی و برای دوره زمانی کوتاه مدتی بین 10 تا 20 سال است، - رییس سرویس فدرال آب و هواشناسی و نظارت بر محیط زیست فدراسیون روسیه با بیان اینکه نوسانات و ارتعاشات در سطح آب دریای خزر موقتی و برای دوره زمانی کوتاه مدتی بین 10 تا 20 سال است، آمادگی مسکو را برای همکاری با تهران در این زمینه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایگور شوماکوف (Igor Shumakov) افزود: متخصصان روس همکاری تنگاتنگی با ایران دارند و اگر متخصصان ایرانی در خصوص میزان ورودی آب رود ولگا به دریای خزر، سؤالاتی دارند ما آماده پاسخگویی به آنها هستیم.

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی، اطمینان 100 درصدی از کاهش سطح آب خزر نداریم، خاطرنشان کرد: سرویس فدرال آب و هواشناسی روسیه بر وضعیت آب در دریای خزر نظارت دارد و کارشناسان آن همواره ارتعاشات آب در این دریا را بررسی می کنند و در این زمینه، با متخصصان ایرانی همکاری نزدیکی دارند.

رییس سرویس فدرال آب و هواشناسی و نظارت بر محیط زیست فدراسیون روسیه در گفت وگویی با خبرنگار ایرنا در مسکو با بیان اینکه در کشورهای ساحلی دریای خزر در 10 سال آینده با تغییرات جدی اقلیمی مواجه می شویم، تصریح کرد: در این شرایط، بهتر است کشورهای ساحلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: طبق پیش بینی ها پایان قرن 21، وضعیت اقلیمی خزر به سطح طبیعی بازخواهد گشت

روسیه: طبق پیش بینی ها پایان قرن 21، وضعیت اقلیمی خزر به سطح طبیعی بازخواهد گشت