مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-07سياسي

امانت داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت های جدی مسئولان است


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امانت داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت های جدی مسئولان است گفت: تلاش می کنیم زیرساختهای لازم را در این زمینه فراهم و خلاءها را برطرف کنیم تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهارکرد: سیستان و بلوچستان مزیت های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان مهمترین مساله انتخاباتی، انسجام همگانی به ویژه در حوزه نخبگانی است، در حوزه انسجام نخبگانی خلا داریم و لازم است در مسائل و موارد مختلف استان اجماع و وحدت بیشتری را از سوی طیف نخبگان اجتماعی داشته باشیم.

این مسئول گفت: باید ظرفیت های سیستان و بلوچستان را بیشتر معرفی و آنها را بالفعل کرد تا توسعه در این منطقه شتاب گیرد و عقب ماندگی ها جبران شود.

وی ادامه داد: باید از پراکنده کاری، موازی کاری و دوگانه کاری در استان جلوگیری کرد، در این زمینه نیازمند انسجام نخبگانی در فهم و حل مساله داریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در شرایطی که شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند سعی در دو قطبی سازی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانت داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت های جدی مسئولان است

امانت داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت های جدی مسئولان است