مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-17سياسي

آغاز طرح دانشجویی «حامیم» در دانشگاه محقق اردبیلی


رییس دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه ها با عنوان طرح حامیم در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل چمنی، شامگاه امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه ها با عنوان طرح حامیم در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: طرح حامیم یکی از نیازهای اساسی دانشجویان و مدیران آینده است تا آموزش های لازم را ببینند.

همانطورکه در دنیا تمامی کشورها بر اساس جهان بینی و اهدافی که از نظام خودشان دارند نیروهایی را تربیت می کنند تا در آینده سکاندار نظام خود باشند.

این دوره بستری برای تربیت نیروهای متخصص برای سکانداری آینده نظام است.

   وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش اساسی جوانان و جامعه علمی در آن، تصریح کرد: امروزه علم جایگاه ویژه ای دارد و هر کسی که دانش دارد باعث عزت و اقتدار آن جامعه می شود و همه تلاش ما در جمهوری اسلامی ایران این است که از علم و دانش در جهت نفع رساندن به مسلمانان استفاده کنیم.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه رستاخیز علمی در کشور طی دو دهه اخیر آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر شتاب علمی در کشور 11 برابر دنیا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح دانشجویی «حامیم» در دانشگاه محقق اردبیلی

آغاز طرح دانشجویی «حامیم» در دانشگاه محقق اردبیلی