مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-21حوادث

وضعیت نامناسب جاده های تیران تصادفات را افزایش می دهد


فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: وضعیت نامناسب جاده های برون شهری این شهرستان احتمال وقوع تصادفات را افزایش می دهد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: وضعیت نامناسب جاده های برون شهری این شهرستان احتمال وقوع تصادفات را افزایش می دهد.

سرهنگ یوسف بهرام پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت نامناسب آسفالت، پیچ های خطرناک و عرض کم برخی از محورهای مواصلاتی وقوع حوادث در تیران و کرون را محتمل می سازد و این موضوع باعث افزایش تصادفات در این منطقه شهرستان است.

وی افزود: اعتبارات شهرستانی و استانی پاسخگوی اصلاحات هندسی و آسفالت معابر جاده نبوده و نیازمند توجه مسئولان در سطح ملی با توزیع بودجه بوده تا اینکه پروژه های حوزه راهداری به سرانجام برسد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به حجم بالای تردد در این مسیرهای بین شهری، خاطرنشان کرد: اصلاحات ساختاری و زیر بنایی به سبب ترافیک بالا نیازمند اولویت بخشی به راه های این شهرستان است.

وی به وضعیت ترافیک شهری نیز اشاره کرد و یادآور شد: آمار حوادث ترافیکی جاده های بیرون شهری امسال در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته، ولی در ایام نوروز روند افزایشی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب جاده های تیران تصادفات را افزایش می دهد

وضعیت نامناسب جاده های تیران تصادفات را افزایش می دهد