مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-11سياسي

نقش موثر بنگاه های تولیدی کوچک در ایجاد اشتغال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع کوچک و نقش بنگاه های کوچک تولیدی در ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: آن چیزی که در جامعه، اشتغال و تحرک ایجاد می کند در واقع صنایع کوچک و متوسط هستند اما برخی نظریه پردازان در مدیریت های اقتصادی بیشتر به بنگاه های تولیدی بزرگ معتقدند در حالی که بنگاه های کوچک تولیدی نقش به سزایی در عرصه تولید دارند.

  وی با تاکید بر نقش به سزای بنگاه های کوچک تولیدی گفت: بنگاه های کوچگ حتی اگر با مشکلی مواجه شوند، میزان رسیدن آسیب به جامعه اندک است اما آسیب اقتصادی بنگاه های بزرگتر بیشتر است و در نهایت این آسیب متوجه جامعه خواهد شد.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیران موفق بنگاه های کوچک آهسته آهسته می توانند وارد بنگاه های تولیدی بزرگ تر و عرصه مدیریت های کلان شوند، افزود: مدیران موفق، حرفه و تخصص را عرصه های کوچک شروع کرده و با تعهد و تخصص و تجربه کار را موفق پیش می برند.

  خطیب جمعه رشت با اشاره به 23 مرداد سال 1345 و روزی که محمدرضا شاه از بحرین چشم پوشی کرد، بیان کرد: عده ای هنوز درصدد تطهیر پهلوی اول و دوم هستند در حالی که تاریخ، گواه اقدامات این پدر و پسر است که چگونه با اعمال خود، آسیب های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر بنگاه های تولیدی کوچک در ایجاد اشتغال

نقش موثر بنگاه های تولیدی کوچک در ایجاد اشتغال