مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-07اقتصادي

خط کشی بیش از دو هزار کیلومتر از جاده های لرستان


معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از خط کشی دو هزار و 165 کیلومتر از جاده های این استان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود امیری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه لرستان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: باهدف ایمن سازی راه های استان، دو هزار و 165 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت دو هزار و 300 عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، 80 عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، هفت هزار و 992 عدد چشم گربه ای، بیش از دو هزار و 63 عدد استوانه ایمنی، 521 عدد بشکه ایمنی، 150 کیلومتر شیار لرزاننده و هزار و 970 عدد سرعت کاه در طول محورهای استان نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، بیان کرد: نگهداری و به روزرسانی 142 کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

امیری به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد و افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت بیش از 25 کیلومتر نیوجرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی بیش از دو هزار کیلومتر از جاده های لرستان

خط کشی بیش از دو هزار کیلومتر از جاده های لرستان