مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-15اقتصادي

کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت:بیش از 6 ماه کار قضایی، تحقیقی و نظارتی در دادگستری استان برای کشف سوء جریانات در مقوله آرد و نان استان انجام شد که حاصل آن کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای بود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت:بیش از 6 ماه کار قضایی، تحقیقی و نظارتی در دادگستری استان برای کشف سوء جریانات در مقوله آرد و نان استان انجام شد که حاصل آن کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی افزود: 31 نفر در زمینه فروش آرد سهمیه ای در بازار آزاد دستگیر شدند که 4 نفر از آنها مسئولین کارخانه آرد هستند، 22 نفر از نانوایان و باقیمانده دلالان و واسطه های ارتکاب این بزه هستند.

مقام ارشد قضایی استان درخصوص میزان آردهای فروخته شده به ارائه آمار پرداخت و گفت:بالغ بر 1000تن آرد سهمیه ای به ارزش 190 میلیارد ریال توسط این افراد و با همکاری یکدیگر در بازار آزاد فروخته شده است.

عتباتی ادامه داد: این افراد با ارتکاب چنین اعمال و جرائمی موجب اختلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم می شوند و در عمل مردم را به مضیقه و سختی می اندازند و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می دهند و به نوعی موجب بروز نارضایتی در سطح ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای آذربایجان غربی

کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای آذربایجان غربی