مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-26سياسي

سردار فدوی:دشمنی ها حتی یک روز هم متوقف نشده اما دشمنان هیچگاه پیروز نشدند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این سال های طولانی انقلاب حتی یک روز و یک لحظه نبوده که دشمنی دشمنان با ایران اسلامی متوقف شود اما آمریکایی ها خودشان بارها اعلام کردند که نتوانستند حتی یک پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی به دست بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار علی فدوی امروز در همایش روز ایثار و مقاومت اراک با گرامیداشت ایام محرم اظهار کرد: ما زنده به سیدالشهدا هستیم، همه عنایت های خداوند و افتخارات 45 ساله به برکت حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از اهل بیت(ع) است.

وی افزود: زمانی که بندگان متدین و اهل ایمان، به عشق امام حسین(ع) و شهدای کربلا پای کار بروند و تکالیف خود را انجام دهند وعده خدا محقق می شود و عنایات را می بینم؛ این تحقق وعده خداست که اگر بندگان درست به تکالیف عمل کنند خداوند بهترین نتیجه را رقم می زند و در وعده خدا تخلفی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنگامی که انجام تکالیف توسط مردان خدا و توسط انسان های خدایی تبلور پیدا کند، آن وقت همه چیز ممکن می شود، ادامه داد: امروز می بینیم که مقام شهدا را در اراک گرامی می داریم، این روز به برکت انجام تکالیف خداست؛ خداوند متعال به شهدا عظمت بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی:دشمنی ها حتی یک روز هم متوقف نشده اما دشمنان هیچگاه پیروز نشدند

سردار فدوی:دشمنی ها حتی یک روز هم متوقف نشده اما دشمنان هیچگاه پیروز نشدند