مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-05سياسي

داشتن تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت جامعه است


حضور آگاهانه و بسیجی وار جوانان و مردم در صحنه های انقلاب اسلامی همیشه توطئه های دشمنان را با شکست روبرو کرده که این حضور آگاهانه و پرشور در مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی بار دیگر اهداف شوم دشمنان را با شکست روبرو کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان اهر گفت: حضور آگاهانه و بسیجی وار جوانان و مردم در صحنه های انقلاب اسلامی همیشه توطئه های دشمنان را با شکست روبرو کرده که این حضور آگاهانه و پرشور در مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی بار دیگر اهداف شوم دشمنان را با شکست روبرو کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 که با شرکت 50 گروه جهادی در اهر برگزار شد، گفت: مسئله روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی مهم است و همیشه جزو سخنان اصلی مقام معظم رهبری در دیدارها و نشست های ایشان با جهادگران سازندگی بوده و اگر این روحیه بسیجی و جهادی نباشد کارها انجام نخواهد شد و در این راستا باید مسئولان کشور با روحیه جهادی و با همه ظرفیت ها در خدمت به مردم و نیازمندان تلاش کنند.

وی حفظ روحیه جهادی را عامل موفقیت و پیروزی در جامعه برشمرد و افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب تلاش می کنند این روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی را در جامعه کم رنگ کنند و فکر جوانان را با افکار دیگر مشغول نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت جامعه است

داشتن تفکر بسیجی و روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت جامعه است