مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-03سياسي

خوش اخلاقی، پایه قبولی عبادات است


اگر اخلاق انسان خوب نباشد و زبانش تند و آتش افروز باشد، هر اندازه عبادت کرده باشد، آتش دوزخ را درک خواهد نمود.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: اگر اخلاق انسان خوب نباشد و زبانش تند و آتش افروز باشد، هر اندازه عبادت کرده باشد، آتش دوزخ را درک خواهد نمود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره)، روز قیامت را موقف سنجش میزان اعمال انسان دانست و با تاکید بر این که خوبی های انسان همیشه باید بر بدی هایش غالب باشد، اظهار داشت: امام صادق علیه السلام می فرمایند؛ در میزان حسنات انسان، هیچ چیزی سنگین تر از صلوات بر محمد و آل محمد نیست.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که خداوند متعال انسان را برای عبودیت و بندگی خلق نموده است، به تفاوت های عبودیت و عبادت اشاره کرد و افزود: عبودیت و عبد بودن در گرو عمل به اوامر الهی است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت انجام امورات برای خداپرستی نه خود پرستی، به فضائل نماز جماعت اشاره کرد و گفت: نماز جماعت از جمله تاکیدات روایی است و ثواب های وصف ناپذیری در برقراری اقامه نماز جماعت ذکر شده است.

فرحزاد با بیان این که غرق شدن در دغدغه های دنیایی، ما را از بندگی خدا دور می سازد، اظهار کرد: عبادت در لسان روایات ما توسعه زیادی داشته، منحصر در نماز، ذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش اخلاقی، پایه قبولی عبادات است

خوش اخلاقی، پایه قبولی عبادات است