مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-10سياسي

احتمال خارج شدن شهر سوخته از فهرست جهانی


در پی دغدغه مندی مردم سیستان و دوستداران مواریث تاریخی و فرهنگی در حوزه گردشگری در زمینه احتمال حذف شهر سوخته از فهرست جهانی یونسکو با احداث باند دوم مسیر زاهدان به زابل، - این تدبیر در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا مسیر جاده زاهدان-زابل در محدوده شهر سوخته تغییر کند.

در پی گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جاده زابل_ زاهدان در محدوده شهر سوخته تغییر می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ در پی گلایه مندی و دغدغه مردم و دوستداران عرصه های تاریخی و گردشگری با توجه به تلاش مسئولان برای راه اندازی باند دوم زابل به زاهدان و احتمال خروج شهر سوخته از فهرست جهانی، گزارشی با عنوان تاریخ 5 هزارساله در خطر است / شهرسوخته از فهرست جهانی خارج می شود؟ در 31 تیرماه امسال در خبرگزاری مهر سیستان و بلوچستان، منتشر شد که پس از آن مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نسبت به آن واکنش داشت که با عنوان ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان با اولویت حفظ آثار تاریخی در دوم مردادماه جاری در این خبرگزاری منتشر شد.

  در پی انعکاس این اخبار، هشتگ های ی برای این موضوع در فضای مجازی منتشر شد و در مدتی اندک به یکی از پر بحث ترین هشتگ های شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شد به نحوی که برنامه هشتگ هامون شبکه استانی هامون یک برنامه خود را روی این موضوع گذاشت و سپس برنامه های دیگر صدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خارج شدن شهر سوخته از فهرست جهانی

احتمال خارج شدن شهر سوخته از فهرست جهانی