مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-07بين الملل

گزارش تلگراف از آمار بالای بیماری های روانی در بین نظامیان رژیم صهیونیستی


روزنامه تلگراف گزارش داد که بسیاری از سربازان رژیم صهیونیستی دچار بیماری های روانی از جمله «اختلال اضطراب پس از سانحه» شده و آمار خودکشی آن ها دولت را برآن داشته تا چاره ای بیاندیشد.

- روزنامه تلگراف گزارش داد که بسیاری از سربازان رژیم صهیونیستی دچار بیماری های روانی از جمله اختلال اضطراب پس از سانحه شده و آمار خودکشی آن ها دولت را برآن داشته تا چاره ای بیاندیشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تلگراف در گزارشی اختصاصی از یکی از کمپ های بیماران روانی ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد که اختلال اضطراب پس از سانحه دامن گیر سربازان و اعضای خانواده شان شده است.

بار کالاف ، سرباز 33 ساله رژیم صهیونیستی در روز پنجشنبه خود را در خانه اش به آتش کشید و خودکشی کرد.

این اقدام او فریادی برای کمک به خیل عظیمی از کهنه سربازان این ارتش بود که بیماری های روانی آن ها از سوی دولت مورد غفلت واقع شده است.

از هر پنج سرباز رزمی رژیم صهیونیستی، یک تن از این اختلال رنج می برد و بسیاری از آن ها کسانی هستند که بر اساس قانون سربازی اجباری رژیم صهیونیستی به ارتش پیوسته اند.

تلگراف گزارش داد که دولت تل آویو حالا میلیون ها دلار بودجه برای حمایت از این افراد در نظر گرفته، اما پول به تنهایی این مشکل را حل نمی کند، زیرا هنوز درمان کاملاً کارآمدی برای این اختلال پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تلگراف از آمار بالای بیماری های روانی در بین نظامیان رژیم صهیونیستی

گزارش تلگراف از آمار بالای بیماری های روانی در بین نظامیان رژیم صهیونیستی