مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:422023-08-13حوادث

کشف 120 کیلوگرم تریاک از یک خانه اجاره ای


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس، 120 کیلو تریاک از یک خانه اجاره ای در شرق تهران کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس مخفیگاه یک قاچاقچی مواد مخدر را در شرق تهران کشف کردند.

وی افزود: بررسی های پلیسی نشان از این داشت، فردی با اجاره کردن یک باب ساختمان مسکونی مقدار فراوانی مواد مخدر در این خانه اجاره ای دپوی و به خرده فروشی مواد مخدر و فروش آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، می پردازد.

سرهنگ باباپور گفت: پس از هماهنگی های قضایی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از این مکان 120 کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و متهم پس از انتقال به این پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه همکاری و مشارکت مردم در تأمین امنیت عمومی شهروندان نقش بسزایی دارد، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر با این پلیس به شماره 110 تماس بگیرند و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 120 کیلوگرم تریاک از یک خانه اجاره ای

کشف 120 کیلوگرم تریاک از یک خانه اجاره ای