مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-12اقتصادي

پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران


همچنین با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی جماران واقع در نیاوران، یاس واقع در شهرری و مفتح واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی خود پلمب شدند.

- مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران، اظهار کرد: کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان های مسکن مهر و ندایی واقع در اسلامشهر، رنگین کمان و حافظ واقع در اندیشه، استاد شهریار واقع در نسیم شهر، شهدای گمنام واقع در تهرانسر و شهربازی ایما واقع در آبشار تهران، در تابستان امسال تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.

  وی افزود: همچنین با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی جماران واقع در نیاوران، یاس واقع در شهرری و مفتح واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی خود پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران

پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران