مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-20اقتصادي

دریافت مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از 44 پروژه عمرانی در حال اجرا در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و دریافت مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در این دانشکده خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از 44 پروژه عمرانی در حال اجرا در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و دریافت مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در این دانشکده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق نجفی فاتح یکشنبه 29 مرداد در جمع خبرنگاران، افزود: از این تعداد، 38 پروژه در حوزه بهداشت در رابطه با احداث خانه های بهداشت در شهرستان با اعتباری افزون بر 50 میلیارد تومان است.

وی میزان اعتبار سال گذشته دانشکده علوم پزشکی را 293 میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: از 44 پروژه عمرانی فوق دو پروژه شامل مرکز ناباروری و طرح توسعه اتاق عمل در بیمارستان قائم(عج) واقع شده است و برای این دو پروژه علاوه بر پروژه احداث بیمارستان جدید امیرالمؤمنین(ع) 20 میلیارد تومان درخواست اعتبار داده ایم.

نجفی فاتح با بیان اینکه 300 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی این دانشکده جذب شده است، یادآور شد: پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)، پروژه اورژانس پایگاه امداد جاده ای پیرملو، فوریت پزشکی و دانشکده پرستاری علوم پزشکی با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

دریافت مجوز استخدام 60 نیروی رسمی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد